Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Voorziet de VUB bijlessen voorbereidingslessen?

Volwaardig Lid Geneeskunde Studeren's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2010

Question Voorziet de VUB bijlessen voorbereidingslessen?

Om je slaagkansen voor het toelatingsexamen te optimaliseren, organiseert de VUB een lessenreeks die je concreet op dat examen voorbereidt.
    Alle vakken die tijdens het toelatingsexamen worden bevraagd, worden in de lessenreeks in VUB doorgenomen.
    De lessenreeks wordt ‘modulair’ georganiseerd:

• module 1: wiskunde,
    • module 2: biologie
    • module 3: fysica
    • module 4: chemie
    • module 5: communicatieproef
    • module 6: stilleestekstproef
    • module 7: proefexamen wetenschappen en wiskunde

Naast een eerder beperkt stukje theorie, wordt vooral gewerkt met oefeningen en vragen. Voor een aantal vakken, sturen we je vooraf een reeks oefeningen door via e-mail.

Bedoeling is dat je die oefeningen maakt vr de les, zodat je de moeilijkheden en pijnpunten nadien kan voorleggen aan de docent tijdens de les. De lessenreeks (beide modules) vindt plaats tijdens de eerste week van de paasvakantie: 7-10 april 2015.

Deze lessenreeks gaat door in de lokalen van de Vrije Universiteit Brussel (VUB). We spreken telkens af vr de bibliotheek van de Faculteit Geneeskunde en Farmacie.

Hier kan je terecht voor alle informatie rondom bereikbaarheid van de Campus Jette

Indien je wenst deel te nemen aan deze voorbereidingslessen kan je je hier inschrijven
    Laatst gewijzigd door ebruneel; 12-01-15 om 09:59.

Junior Lid
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Hallo,
    Ik wou mij inschrijven om te kunnen deelnemen aan deze voorbereidingslessen(2015). Er staat dat de inschrijvingen beginnen vanaf januari. We zijn 3 januari en ik vraag mij af of dat de inschrijvingen geopend zijn of zal het voor wat later zijn?

Alvast bedankt!

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Hallo,

De inschrijvingen voor 2015 zullen deze week worden geopend. Dit zal ten laatste op 9 januari zijn.

Met vriendelijke groeten,

Eveline

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten